2011. szeptember 21., szerda

Tibi kedvence


Nemsokkal miután összejöttünk, főztem ezt ebédre, majd miután megkóstolta, közölte, hogy ilyet máskor is csinálhatok :) Azóta is, ha a kedvébe szeretnék járni, vagy ünneplünk, ezt készítem el - fölöttébb lelkesen, mert nem egy pepecselős ételről van szó!
Az alapötlet némi változtatással Stahl Judittól származik.

Hozzávalók:

6 szelet karaj
2 ek. méz
2 kicsi szárított chili paprika
5-6 centis gyömbérdarab
2-3 gerezd fokhagyma
0,5-1 dl fehérbor
2 dl tejszín
vaj
olaj

bors

A karajokat megsóztam, -borsoztam majd bepácoltam.
Pác: lereszelt gyömbér, fokhagyma, picire aprított chilipaprika, méz, bor. Ebben pihentek fél napig, majd kivettem a pácból és vaj és olaj keverékén pirosra sütöttem őket (a képen tejszín borítja :) )
Miután jól megpirult mindkét oldaluk, egy tányérra szedtem őket, és a serpenyőben maradt vajra öntöttem a páclét. Visszafogottan sistergett, majd miután a fejbevágós alkohol-aroma :) elszállt, beleöntöttem a tejszínt, összeforraltam, és betettem mellé a húst.
Én ezt tagliatellével tálaltam, mialatt a tészta megfő, azalatt a hús is elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése