2011. szeptember 6., kedd

Palacsinta


Csak simán, egyszerűen. Mert T. tegnap felhívott a munkából, hogy legyen este palacsinta. Így az eredeti csirkecombos terveimet csúsztattam következő napra, és gombalevest főztem helyette, de erről majd egy következő posztban. A palacsintát egyébként nem bonyolítottuk, volt Nutellás, kakaós, baracklekváros.

Egyébként egy olyan Horváth Ilonás receptről van szó, aminek a tésztájában van az olaj, így csak az elsőhöz kell olajat önteni a serpenyőbe és nincs óriás olajszag tőle a lakásban.

Hozzávalók duplaadaghoz:

40 dkg liszt
4 tojás
1 l tej (mivel csak kb. 8 dl volt itthon, pótoltam szénsavas vízzel)
csipet só
1 dl olaj
1 tk cukor

Előre bekevertem csomómentesre a palacsintát, hagytam néhány órát állni, majd kisütöttem serpenyőben. Az elsőnél még használtam olajat, a többinél már nem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése