2011. szeptember 6., kedd

Gombaleves


...a palacsinta mellé. Általában amit megfőzök ma, azt viszi T. következő nap a munkába, úgyhogy hétközben próbálok olyasmit készíteni, amit nem feltétlenül muszáj frissen enni.

Nagyon finom sűrű leves lesz belőle, és külön jó benne a nagy darabokra vágott gomba - lustaság fél egészség :)

Hozzávalók:

5-6 fej gomba
1 vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 sárgarépa
1 karajnak a csontja
1 tk liszt
olaj
1-2 tk pirospaprika

bors

A karajcsontjából csontlevest főztem a megszokott módon a fokhagymával és a sóval, borssal együtt. Amikor már megpuhult a rajta levő husi, akkor belekarikáztam a sárgarépát , majd amikor puhulni kezdett, beleszórtam a rusztikusra vágott gombát.
A hagymát megdinszteltem, hozzáadtam a pirospaprikát, egy kis lisztet, hogy legyen mi besűrítse a levest. Hozzáöntöttem a léhez, kicsit összeforraltam, és már kész is volt.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése