2011. október 6., csütörtök

Granitált csirke mézzel és naranccsal


Kicsit féltem, mit fog szólni T. ehhez az ebédhez, mivel nála nem passzol a gyümölcs a hússal. De igazából nagyon ízlett neki, úgyhogy ilyet máskor is csinálhatok.


Hozzávalók:

4 csirkecomb
1 ek olaj
2 ek margarin
1 narancs leve és reszelt héja
2 ek méz
0,5 dl fehérbor
só, bors

A sütőt előmelegítettem kb. 180 fokra. Közben a besózott-borsózott csirkecombokat egy serpenyőben megpirítottam a vaj és olaj keverékén. Ezután átköltöztettem egy tepsibe, aláöntöttem a serpenyőből a zsiradékot, majd sütöttem a sütőben kb. háromnegyed órát alufólia alatt.
egy kis befőttesüvegben összeráztam a narancs levét, lereszelt héját és a mézet, majd a nagyjából már megsült csirkecombokra öntöttem egyenletesen. A tepsi aljába öntöttem a bort, és sütöttem még fél órát alufóliával + kb. 20 percet alufólia nélkül. Ezután a főzőlapon még besűrítettem a szaftot.
Krumplipürével ettük meg, és a szafttal locsoltam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése